Job 30 van 55


Report this listing

Solliciteren



Service Advisor Ford


Functie

Zit klantvriendelijkheid in jouw bloed? Communiceer jij vlot en word je blij van administratie en planning? Ben je op zoek naar een gevarieerde job? Dan zoeken wij jou!

Hoe ziet jouw dag als Service Advisor eruit?

  • Je begint de dag met een lach! Als centraal aanspreekpunt zorg je voor een professioneel en vriendelijk onthaal van onze klanten. Je overloopt wat er allemaal op de planning staat in het geval van onderhoud/herstelling, luistert naar de behoeften van de klant en geeft advies.
  • Gaat de telefoon? Dan neem jij op en help je de klant verder met een luisterend oor. Je deinst er ook niet voor terug om zelf het heft in handen te nemen en onze klanten te bellen met info m.b.t. hun wagen en dergelijke.
  • Daarnaast sta je in voor het opmaken van een planning voor de werkplaats , waarbij je rekening houdt met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare auto-onderdelen.
  • Vervolgens is het tijd voor administratie ! Je behandelt facturen en stelt soms offertes op. Je bespreekt deze op een duidelijke manier met de klant.

Jouw profiel

Jijzelf in een notendop:

  • Enthousiast, gedreven en georganiseerd , zo ben jij!
  • Een goede klantrelatie opbouwen, vind je erg belangrijk. Je bent dan ook, als visitekaartje van de vestiging, het toonbeeld van klantvriendelijkheid .
  • Je weet van aanpakken en zit niet graag stil.
  • Stress ? Dat staat niet in jouw woordenboek.
  • Vlot communiceren sluit perfect bij je aan. Je bent erg sociaal ingesteld, kan goed luisteren en bent behulpzaam.
  • Je hebt ervaring in een soortgelijke functie en/of kennis van auto-onderdelen.
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • Technische documentatie opstellen en ter beschikking van de klanten stellen
  • Een opleiding geven met betrekking tot de producten van het bedrijf
    Teams en klanten begeleiden
  • Domein: Elektriciteit, elektronica en elektrotechniek
  • Databanken met vragen, antwoorden, kennis en technische oplossingen uit het verleden actualiseren
  • Domein: Mechanica
  • De oplossingen en technische aanbevelingen bepalen en aan de klanten meedelen
  • Technische problemen en vereisten van de klant analyseren
  • Klanten informeren over de opgemerkte technische problemen, aan te brengen wijzigingen en uit te voeren herstellingen
  • Technisch opvolgen van de producten en hun ontwikkeling bij de klanten
  • Dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)
  • Een ondersteunende dienst superviseren

Aanbod

Welke troeven krijg je in ruil?

  • Een uitdagende en gevarieerde job in een bedrijf dat continu groeit & marktleider is. Je leert iedere dag bij en kan steeds rekenen op de hulp van je collega’s.
  • Een competitief loon aangevuld met extralegale voordelen .
  • Een warme en collegiale werksfeer : reken maar op leuke koffiebabbels en personeelsfeesten! Wil je een glimp opvangen van hoe knallend onze personeelsfeesten zijn? Bekijk dan zeker de video hieronder!

  • Een goede werk-privébalans : wij willen dat je optimaal kan genieten van je job en privéleven.
  • Een open en eerlijke werkomgeving waarin je de mogelijkheid hebt om door te groeien of binnen één van onze andere afdelingen aan de slag te gaan. Met onze unieke strategie in Europa ben je verzekerd van werkzekerheid !

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht